Skocz do zawartości
Maxigra (Viagra)
piosut3

Reklama Liderin

Rekomendowane odpowiedzi

Fajna ta druga reklama. MOże bardziej śmieszna, ale za to bardziej wymowna. Chyba właśnie do problemu zaburzeń potencji powinno się podchodzić z humorem. Może wtedy nie mielibyśmy większych oporów pójścia do lekarza???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna ta druga reklama. MOże bardziej śmieszna, ale za to bardziej wymowna. Chyba właśnie do problemu zaburzeń potencji powinno się podchodzić z humorem. Może wtedy nie mielibyśmy większych oporów pójścia do lekarza???

 

Święte słowa.

Na przykład oficjalnie mówi się o zespole napięcia miesiączkowego, są o tym żarty i kobiety chodza sobie bez żadnych oporów do lekarzy i aptekarzy, żeby im zapisali i sprzedali jakieś leki.

A my to się cykamy..... z tymi zaburzeniami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklama Liderinu w polskiej TV jako preparatu zwiększającego zdolność mężczyzny do uzyskania i utrzymania erekcji – jest utrzymana w bardzo fajnym ciepłym klimacie muzycznym i kolorystycznym.

Przekaz subtelnie, bez dosłownych skojarzeń, pokazuje intymną sytuację, podkreślając najważniejsze zalety produktu.

Dla mnie: the best.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie jestem ZA reklamowaniem produktów na potencję dla mężczyzn. Po pierwsze zwiększy sie wiedza na temat produkowanych preparatów, a po drugie temat zaburzeń wzwodu i zdolności seksualnych przestanie być tematem tabu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że takie reklamy sa bardzi skuteczne. Po pierwsze dają wiedzę o istnieniu środków wspomagających potencję a po drugie działaja pocieszająco na tych, którzy ich potrzebują.

Oststnio jest reklamowany jakiś inny środek (już nie pamiętam nazwy) i strasznie podniosło mnie na duchu to, że na opakowaniu jest napisane, że to środek dla facetów w wieku 35 lat i więcej.

Skoro potrzebują tego młodsi ode mnie - to mi na duszy lżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z reklamy Liderinu wiesz, że łykając będziesz "leader in erection" :)

Trochę pobudza wyobraźnie - o co pewnie chodziło twórcom reklamy i producentom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam reklamę Liderin z zeszłego roku. Aż się dziwiłem, że w naszej TV puścili coś tak wymownego. Hasło reklamowe wyraźnie mówiło, że „Prawdziwi mężczyźni znają się na rzeczyâ€. Niemniej żeby poczuć się naprawdę pewnie i stanąć na wysokości zadania – czasem potrzebują wsparcia.....

Ze spotu płynął wyraźny przekaz, że Liderin zwiększy zdolność mężczyzny do uzyskania i utrzymania erekcji.

Nie oceniam, czy fajne to czy nie, ale jedno jest pewne, takie kampanie promocyjne powinny mieć miejsce na co dzień.

Nawet nie chodzi mi o zysk producenta płynący ze sprzedaży (a pośrednio z reklamy), ale myślę o głośnym mówieniu o problemach z erekcją. Może wtedy więcej facetów zacznie leczyć swoje zaburzenia a nie wyżywać się na otoczeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby w tv leciały tak często reklamy specyfików na potencję co reklamy proszku do prania i podpasek, to społeczeństwo przyzwyczaiło się do funkcjonowania tego problemu wśród nas.

I z tego co widzę, to chyba jakaś tendencja jest w tym kierunku, bo znowu jakiś lek jest reklamowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jakiś czas coś reklamują. A pamiętacie starą reklamę Penigry z tym ujeżdżaniem konia? Też niby działała na wyobraźnie, chociaż nie do wszystkich przemawia takie bezpośrednie podejście do sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio nie widziałem żadnej reklamy środków na potencję. Tą ostatnią Liderinu juz wycofali z wizji a o niczym nowym nie słyszałem. Czyli znowu cisza w temacie męskich problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc albo poprzednia reklama przyniosła juz oczekiwany i zamierzony skutek (zwiększenie sprzedaży) albo też zabrakło im juz kasy na dalszą emisję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×