Skocz do zawartości
Maxigra (Viagra)
z_problemami26

Skutki uboczne

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie, przykladowo tutaj:

http://genericviagra...per-active.html

 

pisza, ze nalezy unikac leku, jezli ma sie problemy z oczami/zaburzenia wzroku. Co to znaczy ? Cala reszta mnie nie dotyczy, ale lekarz mi nigdy nie mowil, ze te leki maja cos wspolnego ze wzrokiem, a teraz chcialem sobie zamowic Cialis i zonk :/ O jakie choroby chodzi ? Jezli mam duza wade (-5), to co sie moze stac ? Wytrzeszcz oczu ? Cisnienie srodgalkowe sie zwiekszy i oczy mi eksploduja w trakcie seksu ? Powaznie pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×