Jump to content
Maxigra (Viagra)
Sign in to follow this  
dawid12

Erekcja po sterydach

Recommended Posts

Witam jestem nowy na forum a wiec mój problem skąłda sie z 2 rzeczy

 

Nie pełna erekcja jest miiękki stoi tak na 80 %

 

Przez nie pełną erekcje kończe szybko chyba jest bardziej wrażliwy na bodzce gdy nie stoi na 100%

 

Robiłem pare razy cykle sterydowe nie będe tu opisywał wszystkich bo poco ważne że strydy

 

Ostatnio robiłem cykl na testosteron propionate 5 tyg dawka 100mg co 2 dzień wiadomo na tym sterydzie akurat wzwód jest super ale to tylko na kuracji zrobiłem odblok i po miesiącu znów zacząłem cykl na tym samym tylko że teraz jestem na cyklu i włąśnie jest problem :(

 

Dziś byłęm zrobić badania na Poziom testosteronu chce sprawdzić czy mam pewny towar bo za bardzo go nie czuje

 

Poradzicie mi co mam robić czy musze udac sie do lekarza ??? czy da jakoś obejsc gabinet lekarski mam dopiero 22 lata :(

 

Może jak bym wziął tab wiagry to coś mi sie tam odblokuje ?? nie wiem na prawde ejstem sflustowany krew mi nie dopływa do członka jak należy nie mam na tyle kasy żeby chodzic do prywatnego lekarza kolega chodził płacił 100zł za wizyte przepisał mu tab cialis ma ten sam problem co ja tylko u niego jest znacznie gorzej mói że strasznie miekki jest przepisał mu cialis 2,5mg jadł 1 tab dziennie poziom teścia podniusł sie tylko o jeden tab te sa bardzo drogie :/ mói że troche mu sie poprawiło ale nie do konca ale dalje bieże sterydy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Dawid12:

 

Mój kumpel tez brał jakieś sterydy, i jeśli dobrze pamiętam, to było właśnie priopionate, ale on chyba robił zastrzyki.

A ty bierzesz piguły czy zastrzyki.

Mówił że były jakieś skutki uboczne, na przykład trądzik i lysienie. Poodobno skutkiem ubocznym jest też kurczenie się jąder, ale po odstawieniu sterydu wszystko wraca do normy.

Nic nie wspominał o problemach ze wzwodem, ale nie wiem czy ich nie było, czy też nie chwalił się tym

 

Pogadam z nim o odpowiem Ci na twoje pytania

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dziś byłęm zrobić badania na Poziom testosteronu chce sprawdzić czy mam pewny towar bo za bardzo go nie czuje

 

Poradzicie mi co mam robić czy musze udac sie do lekarza ??? czy da jakoś obejsc gabinet lekarski mam dopiero 22 lata :(

 

 

 

z tego co wiem, to gdy się przyjmuje syntetyczny testosteron to organizam wytwarza mniej naturalnego testosteronu który przeciez jest odpowiedzialny za potencję, więc może to właśnie twój problem

 

a co do wizyty u lekarza to polecam a nawet gorąco namawiam

jesteś za młody żeby bagatelizować ten problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie wczesniejsze cykle na tym srodku byly rewelacyjne byl gotowy w sekunde tak jest po tym tesciu to sa zastrzyki nie ma tab testosteronu dzis odebralem wyniki i towar mam pewny bo mam ponad norme 15ng/ml a norma jest 11,1

 

szkoda ze te lekarze sa tacy drodzy 100zlza wizyte plus pewnie jakies tab moj kolega mial ten problem toprzepisal mu cialis 2,5 mg

 

troszeczke mu pomoglo ale dalej ma ten problem i nie ma kasy na wizyty

 

powiem szczeze ze jestem troszke zalamany to sprawa wiadomo taki wiek a ja juz mam takie problemy co chlopy po 50 masakra

 

boje sie ze po odstawieniu tescia calkiem bedzie tragedia nie wiem comam robic kasy nie mam zeby isc do lekarza na dzien dzisiejszy

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

nie wiem comam robic kasy nie mam zeby isc do lekarza na dzien dzisiejszy

 

to idź do zwykłego lekarza rodzinnego na nfz. On też powinien ci zapisać cialis albo inny

Share this post


Link to post
Share on other sites

do Dawida:

 

ja tez kiedyś trochę brałem sterydy i później żałowałem. Miałem Testoject (testosterone suspension).

Efekt zewnętrzny - super. masa i te rzeczy ok.

ale efekty uboczne w dziedzinie seksu tez daly znać o sobie.

Na szczęście nie brałem zbyt dlugo, więc nie było aż tak źle jak u ciebie.

Z tego co mi potem powiedział lekarz to każdy "sterydowy testosteron" zaburza gospodarkę hormonalną, może wpłynąć na brak wzwodu, obniżenie libido a nawet spowodować bezpłodność.

 

ja spasowałem, co tobie też radzę

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

szkoda ze te lekarze sa tacy drodzy 100zlza wizyte plus pewnie jakies tab moj kolega mial ten problem toprzepisal mu cialis 2,5 mg

 

troszeczke mu pomoglo ale dalej ma ten problem i nie ma kasy na wizyty

 

 

nie musisz iść na prywatną konsultacje do lekarza. spróbuj poprosić o receptę swojego lekarza rodzinnego.

Nie powinien mieć problemu z zapisaniem leku. Być może w Twoim przypadku dobry będzie właśnie Cialis. Na pewno to jeden z najlepszych leków, bo długo działający (ok. 36 godzin), ale też nie jest on bardzo tani. Lepiej więc wydać pieniądze w aptece, niż w prywatnym gabinecie lekarskim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×